به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: هر شب و هر شب....

    [align=justify]
    نقل قول نوشته اصلی توسط samanins_62
    سلام
    آخ گفتين درد دل منه
    راستش واسه من خيلي خيلي مهمه تعدادشون كه بايد محدود و كم باشه و اگرم باشه روابطش با دوست دختراش كنترل شده باشه يعني فقط عاطفي باشه نه جنسي
    راستش شوهر من قبل ازدواج دوست دخترهاي زيادي داشته كه اين موضوع رو سه ماه بعد از ازدواج وقتي دو ماهه باردار بودم متوجه شدم و دنيا رو سرم ريخت از اونروز يه روز خوش نديدم با اينكه عاشقانه همسرمو دوست دارم اما حسم يواش يواش كمرنگتر ميشه
    يه روز كه داشتم كمدامونو مرتب ميكردم ديدم كمدش پر از cd هست فكر كردم فيلمه منم كه دلم گرفته بود گذاشتم تا نگاشون كنم اما خدا نصيب هيشكي نكنه پر از عكساي دخترا بود با خودش اونم چه عكسايي
    از اون روز تا حالا كه 3 سال گذشته هر شب كابوس ميبينم كه شوهرم منو ول ميكنه و ميره سراغ يكي از اونا
    كارم به روانشناس هم كشيد اما خوب نشدم
    دلم نميخواد باهاش پياده برم بيرون چون ميدونم انقد دوست دختر داره ميترسم چشمش به يكي از اونا بيفته
    خلاصه نه شب دارم نه روز
    جالب اينجاست كه من دختري بودم كه تو دوران مجردي خيلي خودمو كنترل كردم و موقع ازدواج از شوهرم پرسيدم گذشته ات سالمه ؟؟؟؟ و اونم گفت آره ولي بعدش كه فهميدم دروغ بوده حرفاش همش ميگم قولم زده بايد راستشو ميگفت تا من حق انتخاب داشتم ....
    ضمنا شوهرم اخلاقش فوق العاده خوب و مهربونه و با مسئوليته و عاشقانه همديگرو دوست داريم اما يكي دو هفته است يه جوري شده يعني ديگه نازمو نميكشه اگه ناراحت باشم ديگه نميپرسه چمه؟؟؟؟
    نميدونم چرا؟؟؟؟
    دوست عزیزم،

    با خودت روراست باش. اگه تصمیم گرفتی همسرت رو ببخشی، اینکار رو از صمیم قلبت انجام بده.

    اگه نمی خوای زندگی امروزت رو بخاطر خطای دیروز همسرت متلاشی کنی، پس اجازه نده روابطتون سرد بشه. بچسب به زندگی و برای همسرت بهترین باش تا اون هم بتونه برات بهترین باشه.

    احساس می کنم بخاطر اینکه قبل از ازدواج رابطه دوستی و ... نداشتی، خودت رو از همسرت طلبکار می دونی. اجر تو با خدای توه، خدایی که قطعا همسرت رو هم بخشیده چرا که تعهد فعلی ایشون به خونواده ش توبه راسخ و عملیه.

    واکنش های امروز همسرت یک نشونه ست دوست خوبم، این نشونه رو جدی بگیر، نگذار بیش از این از هم دور بشید.[/align]


  2. کاربر روبرو از پست مفید THEN تشکرکرده است .

    THEN (یکشنبه 01 شهریور 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.