به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 89

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 خرداد 90 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1388-2-28
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    2,823
    سطح
    32
    Points: 2,823, Level: 32
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamran2007

    اگر فردا نتونی آدمی‌ مثل خودت پیدا کنی‌ و بد از ازدواج متوجه بشی‌ چیکار میکنی‌!!!!؟؟؟
    سلام برادر
    اول شما باید بدانید چرا این مسائل مخالفید؟ پر واضح است چون شریعت مقبول شما چنین فرمان می دهد! پس باید بدانید چرا این شریعت مقبول شماست؟ اگر همچون قریب به اتفاق مردم موروثی به شما رسیده باید بدانید که هرچقدر هم تلاش کنید هرگز قلبا به اعمال خود باور ندارید و به آنها وفاداری کامل ندارید...
    عزیزجان من به شخصه سعی در پیدا کردن کامل ترین دین و مذهب کردم و در ابتدا خود را بی دین پنداشتم، سپس به دنبال خدای مقبولم جستجو کردم تا اینکه خدایی بهتر از خدای یکتا نیافتم(فعلا...) بعد از شناخت خدایم به دنبال ادیان یکتا پرست رفتم و هنوز هم در جستجو هستم و کتاب هایشان را مطالعه کردم و تا کنون بهتر و کامل تر و معقول تر از اسلام و قرآن نیافتم و آنگاه بدنبال مذهب رفتم تا اینکه بهترین را تشیع یافتم با اینکه تشیع نقاط ضعف زیادی دارد اما فعلا کامل ترین است و بر اساس حدیث پیغمبر مبنی بر 72شاخه ای شدن اسلام و حدیث در مورد آخرالزمان من نمی توانم بدنبال مذهبی کامل بگردم بلکه باید مسلمان خوبی باشم و کامل ترین و معقول ترین مذهب ممکن را انتخاب کنم...
    یکی از مهم ترین دلیل انتخاب تشیع نبود مفسر(یک امام یا کسی که در ارتباط با حق باشد...) برای قصارترین کتاب جهان(قرآن) بود...
    به گفته ی حق متعال در قرآن: آیا کسی لایق تر از من برای پرستش می یابی؟ هرگز نخواهی یافت.
    (یعنی اگر یافتی او را بپرست...)
    برادر آخرالزمان است اگر جامعه ما را به قهرقرا می کشاند دلیل نمی شود ماهم همسو شویم و به میل خود وارد شویم بلکه ما باید در حد توان سعی در حفظ ارزش های حقیقی نماییم...
    پس چاره ای نداریم جز اینکه بعد از انتخابی از روی آگاهی به خداوند یکتای متعال توکل کنیم چنین افرادی هنوز هم هستند...
    عزیزان یکی از دوستان من شب نیمه ی شعبان بی اختیار گریه می کرد! من بسیااار متعجب بودم و جالب اینکه او خود نیز چنین بود چون آنروز اتفاقات خوبی هم برایش افتاده بود اما خلاصه (تو هیئت باهم بودیم تا آخرای شب...) بقول خودش تا زمان خواب بی اختیار به گریه می افتاد و قلبش بشدت سنگینی می کرد ما حدس زده بودیم اما پس از پرس و جو فهمیدیم این گوشه ای غم و درد ارباب در این شب بوده که او حس می کرده...
    مردم در کجا بسر می بریم؟ چه می کنیم...؟
    خداوند در کتاب بزرگش می فرماید که مراقب باشید شیطان شما را به رحمت امیدوار نکند و به این بهانه شما را از دین به در کند!
    موفق و شاد باشید.
    یاعلی

  2. 2 کاربر از پست مفید Y.A.S تشکرکرده اند .

    Y.A.S (شنبه 31 مرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 شهریور 88, 16:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.