اولا ......خدا نکنه من دچار چنین مشکلی بشم
دوما اگر بعد از ازدواج متوجه بشم که همسرم گذشته ای به این صورت که شما میگید داشته ، سعی میکنم سکته نکنم.... (شوخی)
با این حال تمام تلاشم رو میکنم که آرامش خودم رو حفظ کنم ...ولی یه سلسله گفتگوی مفصل باهاش برگزار میکنم ..تا مطمئن بشم که الان هم به روابطش ادامه میده یانه ...همچنین بطور جدی بهش التیماتم میدم که من از کارهاش ناراضی ام ...اگه بفهمم واقعا از گذشته خودش پشیمونه و واقعا به روابطش پایان داده ، سعی میکنم تحملش کنم ...اما ...اما ...اما اگه بفهمم هنوز به روابطش ادامه میده اصلا برام قابل تحمل نیست و
در ضمن آقای محترم ...
به نظر من آدم در یک خواستگاری که نهایتا سه چهار ماه طول میکشه مگه چقدر میتونه طرفشو بشناسه ؟؟
البته من بشدت به مشاوره ی قبل از ازدواج و تحقیقات معتقدم ...اما ...به قول خودتون اگه طرفت دروغ گو از آب درمود چی ؟؟؟؟ پس توکل هم نقش اساسی داره اگه واقعا آدم پاک زیسته باشه ، خدا هم در چنین شرایطی دستشو میگیره ......