سلام عزیزان
بنده تاپیک را کاملا مطالعه نکردم این پست را جهت یک پرسش شخصی ارسال می نمایم: (با عرض پوزش)
قد کوتاه چه قدیست و قد بلند چه قدی؟ شما چه قدی را می پسندید؟ (نظر شخصیتان خصوصا فیلو سارا)
خیلی ها به من می گویند قد بلند اما شخصا باور ندارم و بنظرم متوسط هستم البته قد مسئله ایست نسبی مثلا در خانواده ی پدری و مادری ،قد من قد قابل قبول و کاملا مناسبیست اما در اجتماع من افراد بسیاری را می بینم که از من بسیار قد بلندتر هستند و تعداد این افراد هم کم نیستند...
چند بار متن هایی را نوشتم و پاک کردم آخر هم نشد بگویم... ای کاش می دانستیم از کجا آمده ایم و به کجا می رویم و چرا می رویم...
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)