يادمه دوستي به من مي گفت « تا دوستي با كسي براي من منفعتي نداشته باشه، تن به دوستي نمي دم»
البته حالت برعكسش هم هست.
به تازگي متوجه شدم كه ايراد بزرگي كه دارم اينه كه به وقت مشكلات بيشتر ياد دوستام مي كنم تا به وقت شادي.
تشکرشده 992 در 530 پست
يادمه دوستي به من مي گفت « تا دوستي با كسي براي من منفعتي نداشته باشه، تن به دوستي نمي دم»
البته حالت برعكسش هم هست.
به تازگي متوجه شدم كه ايراد بزرگي كه دارم اينه كه به وقت مشكلات بيشتر ياد دوستام مي كنم تا به وقت شادي.
دانه (یکشنبه 09 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)