این رو می دونم که باید خودسازی کنم . خودم را نمی دونم چه کسی با خودش بده و یا کجا جا گذاشتمش اما می دانم که باید بسازمش .
باید در مقابلش برخی و بعضی بی تفاوت باشم تا راه خودم مثل گذشته ناهموار نشود .
باید از اما و اگرها بپرهیزم و به سراغ حتما و قطعا ها بروم .
حال در میان این همه باید و نباید ها کدام به من مجال راحتی و ناراحتی میدهد آن هم داستانی دارد .....
دانه عزیز ، خیلی پخته از قبل شدی ، و این از گردش ایام است که خود نیز گفتی.
حرف ها دارم که فعلا اجازه تنفس می خواهم ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)