اولش بگویید که چرا از دخترها متنفرید؟؟!!!دخترا به این خوبی،به این مامانی،به این ترگل ورگلی،به این خانومی . . . .
سپس اینکه باید داده های بیشتری را از اخلاق دستکم دوست خود و نیز موقیت اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و عقلی ایشان و دختر مورد نظرشان بیان نمایید.