no1 جان .من این رو تجویز نکرده ام .این یکی از سخنان حضرت علی
اما سخن شما هم قابل تأمل است
تشکرشده 115 در 67 پست
no1 جان .من این رو تجویز نکرده ام .این یکی از سخنان حضرت علی
اما سخن شما هم قابل تأمل است
برای کسی که ایمان دارد هیچ چیز غیر ممکن نیست .فقط کافیست ایمان داشته باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)