سلام بروس لی
چرا دلخور میشی برادر ؟
دوستان که جوابهای خوبی دادند . من تاپیکت رو خوندم و واقعا سطح بالای تفکرت رو تحسین میکنم . من به دلایل شخصی چند وقتیه که حوصله نوشتن رو ندارم ، وگرنه سعی میکردم کمک بیشتری ( اگر از دستم بر میومد ) بکنم .
اما بروس لی جان به عنوان یه برادر که چند سال ازت بزرگتره بهت پیشنهاد میکنم تا بیست و چهار پنج سالگی دور و بر ازدواج نری . تا اونموقع فقط به فکر درس و کار باش . میدونم سخته ولی بالاخره شرایط امروز هم اینه دیگه . خودت که خوب میدونی ...
درسته که آدم منطقی و فهمیده ای هستی ولی باید بیشتر تجربه کنی باید پخته تر بشی . یه کم دست نگه دار . ببخشید که اینقدر خلاصه گفتم . موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)