به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 91 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    4,460
    سطح
    42
    Points: 4,460, Level: 42
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    66

    تشکرشده 70 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا این طبیعیه؟

    دوست عزیزم...
    ضمن خوشحالی از اینکه تونستی جایگاه خودت رو سریع پیدا کنی و با مشکل قبلی کنار بیای...میخوام نظر خودم رو هم در رابطه با این مسئاله مطرح کنم...
    من هم با ,lord عزیز موفقم....شما در حال حاضر خیلی گرفتار من ها هستی...زندگی مشترک چیزی فرای این حرفهاست..من احساس میکنم این آقا با مساله تحصیلات شما نار اومدن اما این شما هستید که با این مساله کنار نیومدین...و از طرفی...حس میکنم شما به شناخت و آگاهی کامل برای تشکیل زندگی نرسیدی...در زندگی مشترک تمام من ها تبدیل به ما میشه.... و برای بهبود و پیشرفت زندگی به کار برده میشه...اگر از لحاظ فرهنگی و اخلاقی و مذهبی ..حتی سطح درک و شعور بااین آقا مشکلی نداری...تفاوت قد و تحصیلات در این سطح فکر نمیکن به عنوان معیار محسوب بشه....البته باز هم بسته به نظرات متفاوت هست...
    امیدوارم خوشبخت و شاد باشی...
    در رابطه با نامزدی سابقت هم به نظر من شما توانائیش رو داری که گوشه کنار کتابخانه زندگیت...مثل یک تجربه از یک کتاب خونده شده بگذاری خاک بخوره... توانائی تو بیش از اینهاست.. من اینطور برداشت کردم..

    در پناه حق

  2. کاربر روبرو از پست مفید نجوا تشکرکرده است .

    نجوا (چهارشنبه 21 مرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایشون بیماری جنسی داره یا طبیعیه رفتارش؟
    توسط نگین صورتی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 96, 10:47
  2. رفتار استادم با من طبیعیه؟چکار کنم؟
    توسط N1991 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 بهمن 94, 11:16
  3. این نیاز و طرز فکر توی این سن طبیعیه یا نه؟
    توسط yekidota در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 09:22
  4. از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟
    توسط melina17 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 17:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.