دوست عزیزم...
ضمن خوشحالی از اینکه تونستی جایگاه خودت رو سریع پیدا کنی و با مشکل قبلی کنار بیای...میخوام نظر خودم رو هم در رابطه با این مسئاله مطرح کنم...
من هم با ,lord عزیز موفقم....شما در حال حاضر خیلی گرفتار من ها هستی...زندگی مشترک چیزی فرای این حرفهاست..من احساس میکنم این آقا با مساله تحصیلات شما نار اومدن اما این شما هستید که با این مساله کنار نیومدین...و از طرفی...حس میکنم شما به شناخت و آگاهی کامل برای تشکیل زندگی نرسیدی...در زندگی مشترک تمام من ها تبدیل به ما میشه.... و برای بهبود و پیشرفت زندگی به کار برده میشه...اگر از لحاظ فرهنگی و اخلاقی و مذهبی ..حتی سطح درک و شعور بااین آقا مشکلی نداری...تفاوت قد و تحصیلات در این سطح فکر نمیکن به عنوان معیار محسوب بشه....البته باز هم بسته به نظرات متفاوت هست...
امیدوارم خوشبخت و شاد باشی...
در رابطه با نامزدی سابقت هم به نظر من شما توانائیش رو داری که گوشه کنار کتابخانه زندگیت...مثل یک تجربه از یک کتاب خونده شده بگذاری خاک بخوره... توانائی تو بیش از اینهاست.. من اینطور برداشت کردم..
در پناه حق![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)