]ای ناقلا :
از این شوخی ها نداشتیم!!
قند تو دلم اب شد باور کن
گفتم الان می خواهی..........[/]
تشکرشده 1,607 در 499 پست
]ای ناقلا :
از این شوخی ها نداشتیم!!
قند تو دلم اب شد باور کن
گفتم الان می خواهی..........[/]
کنجکاو (چهارشنبه 21 مرداد 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)