سلام بر آرمانخواه گرامی. انشاالاه همیشه آرمان خواه بمانید
ممنون از توجه شما به اعضای تالار همدردی و اینکه یادی از ما یاران بی توقع نمودید.
هم چنان منتظر حضور گرمتان هستیم.
اما در مورد مسئله ای که ذکر کردید......فقط می توانم یک چیز بگویم که اتفاقا مربوط حقوق ما می شود و آن چیزی نیست جز::
>>آنچه که برای خود می پسندی برای دیگرن نیز بپسندد و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز مپسند.
موفق باشید.![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)