حالا اگه خیلی هم رو تالار بحثتون شد ، باهم بیاید تالار "همدردی" !!، هم شیک وباکلاسه ، هم صندلی به اندازه کافی داره ، گل وشیرینی وشام و.... هم با بچه ها همه رو ردیف می کنیم.
:P![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
حالا اگه خیلی هم رو تالار بحثتون شد ، باهم بیاید تالار "همدردی" !!، هم شیک وباکلاسه ، هم صندلی به اندازه کافی داره ، گل وشیرینی وشام و.... هم با بچه ها همه رو ردیف می کنیم.
:P![]()
baby (یکشنبه 18 مرداد 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)