تصميم گيري
اگه تصميم گيري براي انجام دادن و يا رها كردن كاري براتون مشكله از اين تمرين استفاده كنيد : فرض كنيد چند سال گذشته و شما برميگرديد و به گذشته نگاه مي كنيد ....... وقتي به گذشته نگاه مي كنيد حسرت انجام ندادن چه كاري رو خواهيد خورد؟؟؟؟؟؟؟؟ به خودتون چي خواهيد گفت ؟ آيا جوابتون اينه كه اي كاش اون كار رو انجام داده بودم يا فلان كار رو رها نكرده بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس الان همون كاري رو بكنيد كه چند سال ديگه افسوس انجام ندادنش رو خواهيدخورد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)