فیلوسارای عزیز، دوستان جملات زیبایی گفتن که میتونه خیلی بهت کمک کنه..
ببین عزیزم، گاهی ما برای خودمون زندگی می کنیم و گاهی برای دیگران، میخوام پیش خودت فکر کنی ببینی اینکه دوست داری ظاهر همسرت خوب باشه به خاطر حرف دیگران هست؟ یعنی احساس می کنی که برات سخت باشه همچین شخصی با چنین ظاهری در کنارت حضور داشته باشه؟ یا اینکه نه، به نظر دیگران کاری نداری و به خاطر خودت حساسیت نشون میدی..
البته هر دو مورد قابل حل شدنه.. اما خوب فکر کن، کسی رو انتخاب کن که بیشتر به معیارهات نزدیک باشه، اگه یکی از معیارهات زیبایی اون شخصه، باید با دقت بیشتری نگاه کنی، شاید نقاط مثبتی درونش بود که بتونی از اون معیارت فاکتور بگیری...
عزیزم بیشتر به اخلاقش توجه کن، ما به شخصیت هم اعتماد و اطمینان می کنیم نه به زیبایی و ظاهر هم...
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)