من هم جای دیگه ای بودم. زیاد نتیجه نگرفتم و تعریف اینجا رو از خواهرم شنیدم و سه سوت اومدم همدردی..!!
تشکرشده 28 در 15 پست
من هم جای دیگه ای بودم. زیاد نتیجه نگرفتم و تعریف اینجا رو از خواهرم شنیدم و سه سوت اومدم همدردی..!!
khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)