شناخت آدمها كار راحتي نيست اما اگر بتواني فرد مورد نظرت را واقعا ارزيابي كني و تا حدي به نتايج مورد نظرت برسي اين نكته را هم در كنار تمام فاكتورهايت قرار بده كه اين افراد هم انسان هستند و داراي اشتباه و خطا و ....گاهي ما آنچنان اسير جملات ناب مي شويم كه واقعيات را با تخيل و رويا در مي آميزيم و به بيراهه مي رويم .
در درجه اول بايد خودت را ارزيابي كني و واقعا ببيني تو چه چيز برايت از اهميت بالا برخوردار است . مطمئن باش اگر قرار باشد تو به شانه هاي مردي تكيه كني و دوستش بداري قد كوتاه او و يا هيكل ظريف وي و صورت سياه و زشت و... مهم نيست چرا كه توانايي وي مهم است و آرامشي كه قرار است از وي بگيري و متقابلا انرژي و عشقي كه به او خواهي داد . اگر نه كه انسان به درخت و ستون و ديوار هم مي تواند تكيه دهد ، مهم آن ارتباط نزديك ميان زن و مرد است و حس خوبي كه از اين ارتباط مي گيرند .
خودت را سرزنش نكن . سعي كن خودت و توانايي هاي خودت را شناسايي كني . سعي كن ارتباط افراد اينچنيني را از نزديك مورد بررسي قرار دهي و نقاط ضعف و قوت زندگي هايشان را شناسايي كني .
زيبايي ماندگار نيست آن هم بالاخره روزي دست خوش حوادث خواهد شد و فنا پذير است اما به هر روي روحيات انسان در اين انتخاب ها موثر است .








علاقه مندی ها (Bookmarks)