یا فارس الحجاز ادرکنی////یا ابا صالح المهدی ادرکنی////یا ابا القاسم ادرکنی ادرکنی ولا تدعنی // فانی عاجز ذلیل
ای ابا صالح المهدی! مرا دریاب///ای ابا لقاسم مرا دریاب مرا دریاب ای اسب سوار حجاز! مرا دریاب///
تشکرشده 375 در 164 پست
یا فارس الحجاز ادرکنی////یا ابا صالح المهدی ادرکنی////یا ابا القاسم ادرکنی ادرکنی ولا تدعنی // فانی عاجز ذلیل
ای ابا صالح المهدی! مرا دریاب///ای ابا لقاسم مرا دریاب مرا دریاب ای اسب سوار حجاز! مرا دریاب///
sayehhaye_mah (چهارشنبه 21 مرداد 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)