سلام termeh
شما یكی از پیشكسوتان و قدیمی های تالار هستید كه مستمر در تالار فعالیت داشتید به خاطر همین سئوالاتی در این راستا از شما می پرسم:
1 - علت اینكه از میان تالارهای متنوع اینترنتی شما در اینجا ماندگار شدید چیست؟
2 - مهمترین نقطه قوت و نقطه ضعف این تالار را در چه می بینید؟
3 - آیا این تالار توانسته است در مشكلات احتمالی شما به شما كمك كند؟
4 - چه بخشی از این تالار را مثبت تر و تاثیر گذار تر می دانید؟
5- اگر بی انرژی ، خسته، افسرده ، رنجیده، تنها بشی، (البته روم به دیوار ، زبانم لال)، چگونه با چیزهایی كه در تالار یاد گرفتی می توانی حالت را تغییر بدهی و سرحال و پرانرژی و قوی بشی؟
6 - انتقادت ، پیشنهادت برای تالار و اعضاء همدردی و به ویژه مدیرهمدردی چیست؟ (لطفا خودسانسوری نكنید)
7 - نظرتان در مورد حق عضویت چیست؟ اگر شما مدیر بودید چه تغییراتی در تالار ایجاد می كردید؟
8 - یك سئوال به جای من از خودت بپرس و جواب بده![]()





پاسخ با نقل قول




.

) دوباره ،يه بار فايده نداره.
من از مورچه ها که کمتر نيستم ،هستم؟!:D:



علاقه مندی ها (Bookmarks)