با سلام

به نظر من شما نبايد فقط جنبه فكري و عقلاني قضيه رو بسنجيد ، البته بعد انديشيدن به تمام جوانب از قبيل پزشكي روانشناختي و جنبه هاي ديگه اونوقت مي تونيد بهتر تصميم بگيريد به ياد داشته باشيد خانمها خيلي زودتر از آقايان شكسته مي شوند به خصوص بعد از هر بار زايمان اين شكستگي اونها محسوس مي شه و اينو بدونيد ممكنه شما به سي سالگي برسيد كه در اون صورت خانمتون اگه اشتباه نكنم سنشون 34 سال ميشه و شما يه آقاي 34 ساله رو در نظر بگيريد و يه خانم 34 ساله كه ازدواج كرده و بچه دار هم شده رو در نظر بگيريد اگه اين موارد براتون مهم نيست و مشكل ساز نميشه بعدا مي تونيد با در نظر گرفتن همه جوانب اقدام كنيد .