سلام آرمین، از اینکه قشنگ وکامل مسئله ات را بیان کردی و خوب هم توضیح دادید تشکر می کنم. از سایر دوستان به خاطر پاسخهایشان تشکر می کنم.
به نظرم پاسخ تحلیلی طاهره و نتیجه گیری آرمین در پست 8 این موضوع( عشق یک طرف از دیدگاهی دیگر) کافی باشد.
به نظرم طبیعت کار است که در چنین ارتباطهایی دختر و پسر تاوان احساسی نگر محض خود را می دهند.
لذا توصیه این است که دوستی اتفاق نیفتد یا سریعا فرایند رسمی شدن در جهت ازدواج صورت گیرد. در این خصوص مقالاتی در سایت همدردی قرار داده ام.
پاسخ کامل را در همین صفحه خواهم گذاشت








علاقه مندی ها (Bookmarks)