منم از بچه گیم خیلی خاطره ها دارم ، البته حافضه ام مثل فرشته نیست ومعمولا بزرگترا بازگوشون میکنن. راستش الان نمی خوام خاطره بنویسم. فقط می خوام بگم اسمم رو برا این BABY گذاشتم که هیچوقت اخلاقیات و احساسات پاک وسالم اون وقتها رو از یاد نبرم.
بچه هامی تونن چیزهائی رو به بزرگتراياد بدن:
بی دلیل شادن ، همیشه مشغول کاری هستن، خواسته هاشونو با تمام قوااعلام می کنن.
نشون دادن عکس العملهای طبیعی ، ناراحت میشن زود گریه می کنن ، اما تو دلشون چیزی رو نگه نمی دارن. برا همین هم زود آشتی می کنن. (حتی هنوز قطره های اشک تو صورتشونه اما می خندن!)![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)