سلام
موضوع جالبیه،من خاطره نمیخوام بنویسم،میخوام یکی ازتجربه های کمی تلخ واسه خودم
وهمسرم رخ داد روبنویسم.
راستش ماچندوقت پیش قرارعقدومجلس وجشن وسرورگذاشته بودیم
وازماههاقبل براش تصمیم گیری شد،بدون درنظرگرفتن یک مسئله مهم
یعنی همه چیزآماده ومهیابود
خلاصه رسیدبه همون روزی که ماباید میرفتیم برای آزمایش خون
رفتیم برای آزمایش خون،ولی خب حسابی حالمون گرفت،چون جواب منفی گرفتیم
برای اعتمادازجواب بدست آمده دوباره آزمایش دادیم ولی جواب همون بود
هردمون کم خونی داشتیم،وباعث شدگواهی ازدواج صادرنشه،ویک ماه تحت درمان قرار
گرفتیم والبته هنوزهم هستیم.
خلاصه اینه که جوان هاخیلی باید مراقب همه ی مسائل،مخصوصاآزمایشات باشند
چون یک زمانی پیش میاد،آزمایشات ژنتیک هم مدت هاطول بکشه تاگواهی بگیرند
این زمان،بدترین زمان توی زندگیمه،خیلی بد![]()








راستش ماچندوقت پیش قرارعقدومجلس وجشن وسرورگذاشته بودیم
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)