مطمئنی اینطوریه الینا جان؟
به نظر من نمی شه یه تنه به قاضی رفت ،من الان خیلی از خانم های اطرافم رو میبینم که اصلا انگار براشون مهم نیست که شوهر دارن و ما شالله با همه راحتن ،به نظر من خیانت وازه کلی هست و مختص زن یا مرد تعریف نشده
وممکنه دو علت داشته باشه
1-نیاز های یکی از زوجین بر اورده نمیشه (اونی خیانت میکنه )
2-تنوع طلبی
البته دلایل بیشتری میتونه داشته باشه مانند ازدواج تحمیلی و......
ولی به نظر من اصلی ترین دلایلش اینه
و سخن اخر به نظر من خیانت به هیچ دلیلی قابل توجیه نیست ،و صداقت اصلی ترین عامل جلوگیری از این پدیده شوم هست







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)