[align=justify]سپاسگزارم :
به خاطر اين كه به من استعداد و توانايي بخشيدي تا هر آنچه مي توانم بياموزم ،و اين به اين معني است كه مرا دوست داري.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه توانستم از هر آنچه كه در زندگي ام اتفاق افتاده درسي تازه بگيرم و ترس را از خود دور سازم ،و اين به اين معني است كه اعتماد به نفس كامل را به دست آورده ام.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه مي توانم روي ديگران تاثير مثبت بگذارم ،و اين به اين معني است كه وجود دارم.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه شب را آفريدي و من مي توانم تمامي وجودت را در درخشش ستاره ها احساس كنم ،و اين به اين معني است كه چقدر به من نزديكي.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه روز را آفريدي تا من تمام توانايي ام را براي رسيدن به اهدافم به كار گيرم ،و اين به اين معني است كه گرمي زندگي را همانند روزهاي آفتابيت دوست دارم.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه رودخانه ها را آفريدي تا من بتوانم از جريان آنها زنده بودن را احساس كنم ،و اين به اين معني است كه راكد بودن يعني مردن.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه زمان را آفريدي تا من بتوانم در لحظه اي هر آن چه را كه بر من اتفاق افتاده فراموش كنم ،و اين به اين معني است كه مي توانم دوباره آغاز كنم.
سپاسگزارم :
به خاطر اين كه هميشه و همه جا با من بوده اي و هستي ،واين به اين معني است كه حسي در من وجود دارد كه مي توانم تمامي وجودت را در خودم احساس كنم و هرگز نمي خواهم اين حس از بين برود. چرا كه آن لحظه ،لحظه نابودي من است.[/align]







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)