به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 فروردین 87 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1386-11-21
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    4,055
    سطح
    40
    Points: 4,055, Level: 40
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 44 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست تو .... خدا

    [align=justify]سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه به من استعداد و توانايي بخشيدي تا هر آنچه مي توانم بياموزم ،و اين به اين معني است كه مرا دوست داري.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه توانستم از هر آنچه كه در زندگي ام اتفاق افتاده درسي تازه بگيرم و ترس را از خود دور سازم ،و اين به اين معني است كه اعتماد به نفس كامل را به دست آورده ام.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه مي توانم روي ديگران تاثير مثبت بگذارم ،و اين به اين معني است كه وجود دارم.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه شب را آفريدي و من مي توانم تمامي وجودت را در درخشش ستاره ها احساس كنم ،و اين به اين معني است كه چقدر به من نزديكي.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه روز را آفريدي تا من تمام توانايي ام را براي رسيدن به اهدافم به كار گيرم ،و اين به اين معني است كه گرمي زندگي را همانند روزهاي آفتابيت دوست دارم.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه رودخانه ها را آفريدي تا من بتوانم از جريان آنها زنده بودن را احساس كنم ،و اين به اين معني است كه راكد بودن يعني مردن.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه زمان را آفريدي تا من بتوانم در لحظه اي هر آن چه را كه بر من اتفاق افتاده فراموش كنم ،و اين به اين معني است كه مي توانم دوباره آغاز كنم.

    سپاسگزارم :

    به خاطر اين كه هميشه و همه جا با من بوده اي و هستي ،واين به اين معني است كه حسي در من وجود دارد كه مي توانم تمامي وجودت را در خودم احساس كنم و هرگز نمي خواهم اين حس از بين برود. چرا كه آن لحظه ،لحظه نابودي من است.[/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید شمیم تشکرکرده است .

    شمیم (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. زنم اصرار به طلاق داره. زنمو دوست دارم. تو رو خدا کمک کنید. 3
    توسط tanhaye93 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 02:22
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. خداوند تو را دوست دارد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 19:05
  5. +تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی
    توسط dar_tabe_zarde_khazan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 اسفند 87, 01:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.