به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و دریا ...... (اهل قلم )

    سلام
    من ساحل دريا رو خيلي دوست دارم و كنارش يه آرامش خاصي احساس ميكنم .
    مي دوني چرا؟؟؟!
    ديدي !
    گاهي يه سنگ بزرگ برمي داري و به طرفش پرتاب مي كني مثلا مي خواهي لجش رو در بياري .!
    " يه آخي! يه اوخي!" اما اينگار نه اينگار. اروم و مهربون قطرات به هم چسبيده مي رن كنار, و سنگ رو در دل خود جا مي دند و موجهايي مانند يه لبخند دايروار مياد ن و مي رن .
    ديدي !
    وقتي ما آدم ها اشغال و كثيفي دردريا مي ريزيم دريا با يه متانتي اون ها رو اروم اروم مي زنه كنار .
    ديدي !
    چقدر سنگ! چقدر پستي و بلندي !چقدر صدف و مرجان ! چقدر موجودات ريزو درشت !چقدر نهنگ و كوسه و........درونش داره .اما وقتي بهش نگاه مي كني شفاف و مسطح , فقط آبي آسمان رو انعكاس مي ده .
    راستي چه مقدار قطرات, كنار هم قرار گرفتند و اين شكوه رو بوجود آوردند . كدوم قطره ها ويژگي و امتياز مثبت دريا و كدوم قطرات امتيازات منفي رو داره .
    اگر دريا مفيده براي چه بخشي از قطراتشه؟
    اونهايي كه از اسمان باريدند؟
    يا اونهايي كه از سرچشمه كوهها جاري شدند يا اونهايي كه از شن زار و نمكزار گذشتند ؟؟؟
    دوست درام ساعتها كنار ساحل بشينم و موجها و نا آرومي هاشو ببينم . يه با ر هنگام غروب روي اسكله اي ايستاده بودم موجها پي در پي وخروشان پيكرشون رو به صخره ها مي كوبيدندو نعره مي كشيدند هر بار محكم تر. اما ......
    صخره ها محكم و استوار ايستاده بودند وقتي نعره هاي امواج رو مي ديدم دلم مي خواست مي تونستم صخره هارو بكشم كنار و راه رو برا ي مواج باز كنم .
    اما كمي جلوتر متوجه شدم كه سنگها و صخره ها جلوي موج ها رو مي گيرند و برمي گردونند به آغوش مادرشون يعني دريا .
    اونطرف تر موج هايي رو ديدم كه گرفتار چاله هاي اطراف ساحل شده بودند و از دريا جدا افتاده بودند و بعد هم بو ي تعفن گرفتن .
    آري موجهاي زندگي مارو برمي گردونند به آغوش خدا .
    بايد باهم و كنار هم خوب و بد مثبت و منفي به روح هم روشني هديه كنيم مثل دريا صاف و شفاف باشيم.

  2. 4 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (جمعه 09 مرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.