[img][/img]
shad عزيزم
ممنون ، واقعا لذت بردم ... مطمئنا شادي برازنده توست و برازنده هر آنكه در جستجوي اون و هديه كردنش به ديگران باشه حتي اگر يه لبخند باشه بدون ريا از صميم قلب حتي اگر گفتن يك كلمه باشه (دوست دارم ) خيلي ساده است ولي از صميم قلب باشه و شادت كنه
يادم هست كه مدتها پيش به باغ پرندگان رفته بودم اونجا توي مسير رودخانه زاينده رود نزديك باغ پرنده ها قسمتي هست كه آب با هجم زياد و پر سر وصدا در جريانه يادم هست كه توي گرماي تابستان لحظه اي شد كه چشمم به اين رودخانه نقره اي خيره شدم اينقدر در زيبايي اش فرو رفتم كه هيچ چيزي نميشنيدم بجز صداي آب و انگار از اين راه دور تنها قطرات ريز آب رو كه به هوا مي پاشيد مي ديدم لحظاتي بود كه فقط لبخند ميزدم از ديدن اين زيبايي از شنيدنش فقط خودم بودم و اين همه لطف من اون لحظه را هرگز با هيچ لحظه ديگري عوض نخواهم كرد زماني كه تنها انگار در اين كره خاكي بودم با رودخانه و خدا و صداشو ميشنيدم در تلاطم رودخانه كه دعوتم ميكرد به سكوت و شنيدن و نوش كردن و وجودم را مثل يك پرنده آزاد به آسمان بلند كرده بود








[/img]
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)