حدیثی نوشتند با خط نور
به دیباچه ی مدح مولا علی
پیمبر زمعراج چون باز گشت
بفرمود سرّی مگو با علی
که گفتیم باهم من وکردگار
به وقت خداحافظی یا علی ......
این عید بزرگ رو به همه ی هم تالاری های عزیز تبریک میگم......
تشکرشده 355 در 115 پست
حدیثی نوشتند با خط نور
به دیباچه ی مدح مولا علی
پیمبر زمعراج چون باز گشت
بفرمود سرّی مگو با علی
که گفتیم باهم من وکردگار
به وقت خداحافظی یا علی ......
این عید بزرگ رو به همه ی هم تالاری های عزیز تبریک میگم......
چشم بارانی (دوشنبه 15 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)