خدايا
بخاطر تمام همه مهلتهايي كه براي بازگشت به دامانت به مخلوقات خطاكارت ميدهي با چه رويي و با چه زباني تشكر كنيم كه لحظه اي قدر بدانيم آنكه را بخاطرش چنين سخاوتمندانه مهر و محبتت را بخشش ميكني ... اشك ريزان و نالان به دامانت چنگ ميزنيم تا خبر از آمدن بدهي از عطاي يار با قدي ايستاده و قامتي راست خدايا ....








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)