آقای سنگ تراشان از راهنمایی شما کمال تشکر رو می کنم نه من ادامه ندادم چون فکر کردم میانه رو باشم بهتر است .و مواردی که شما مطرح کردید بهش فکر نکرده بودم شما درست گفتید من احساساتی هستم . می خواستم نظرتون رو بدونم که به دانسته هام اضافه شه و می خواستم بدونم که درست فکر می کنم یا نه.وبه این نتیجه رسیدم کار اشتباهی است واحتیاج به دلیل داشتم .بی نهایت ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)