خانم philosara شما مثل اينكه متنها رو نمي خونيد؟ بنده عرض كردم گزينه الف ب و ج را قبول دارم و نيازي به تفسير نيست اما چهار گزينه بعد يعني د- ه- و- ز هم بايد از منبع موثقتري ذكر بشوند و هم نياز به تفسير دارند و گرنه سه مورد اول كه بسيار آشكار و مبرهن است ...







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)