خاموش شدیم و چیزی نگفتیم
مردم سکوت ما را عیب دانستند
سخن گفتیم لیک گفتند :
بسیار سخن می گویید
باز خاموش شدیم و چیزی نگفتیم
گفتند : با سکوت می فریبند
سخن گفتیم و پنداشتند
ما نیرنگ داریم!!!
تشکرشده 2,462 در 461 پست
خاموش شدیم و چیزی نگفتیم
مردم سکوت ما را عیب دانستند
سخن گفتیم لیک گفتند :
بسیار سخن می گویید
باز خاموش شدیم و چیزی نگفتیم
گفتند : با سکوت می فریبند
سخن گفتیم و پنداشتند
ما نیرنگ داریم!!!
آرمان 26 (شنبه 08 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)