خانم عزيز اولا اين پست يك جواب بيشتر نداشت اما لفظ شما اينگونه بود خواهشا دوستان ديگر هم دقت كنند و قضاوت كنند:
rsrs1380 گفته است :دوست عزیز من تا حدودی با شما موافق هستم..به ویزه که صحیح است که شاید شما بیشترنقش در قسمت های دیگر تالار داشته اید** ولی من بر خلاف سایرین *** تصور می کنم هرکس حق بیان نظر خود را دارد و اینکه شما نیز چنین دغدغه خود را بیان کرده اید بسیار جای سپاس دارد...
آرمان مي گويد : منظور از سايرين كيست مگر چند نفر به جز بنده به اين پست پاسخ داده بودند ؟
rsrs1380 گفته است : اکنون امیدوارم*** سایر دوستان اینجانب را مورد اعتراض قرار ندهند*** هرچند من برخلاف کنجکاو گرامی در قسمت های مشاوره نظراتی داشتم و قاعدتا حق اظهار نظر دارم!!!!!!!
آرمان مي گويد : در اينجا باز هم از لفظ سايرين همراه با كنايه استفاده شده است چطور مي توانيد بگوييد بنده مخاطب شما نبوده ام در حالي كه تنها پاسخ دهند قبل از پست شما من بودم ؟
و اما رنگ و لعاب و توضيح بيخودي :
rsrs1380 گفته است : کنجکاو گرامی در رابطه با تخصصی شدن تالار من تا حدودی حق را به شما می دهم...جای کارشناسان محترم در پاره ای از بیان مشکلات خالی است..ولی من گمان می برم که اصلا مشکل جدی تا کنون مطرح نشده است تا بتوانیم ببینیم آیا تخصصی وارد شده یا نه...تقریبا تمام قسمت های مشاوره ای فعلا خالی است
آرمان مي گويد : خانم گرامي مگر بنده در پاسخ خود دلايل عدم و جود كارشناس را ذكر نكردم مگر مشكلات مالي تالار و همچنين مشغله مدير محترم را ذكر نكردم ؟ مگر خود بنده نگفتم به دليل اينكه تالار حق عضويتي شده دوستاني كه قبلا روزانه نظر مي دادند ديگر چون عضو نيستند نمي توانند مشكلاتشون را بيان كنند ؟ پس شما همان حرفهاي بنده را تكرار كرديد اما ابتدا سعي كرديد با برچسب زدن به بنده كه حق اظهار نظر را به ديگران نمي دهم خود را شخصيت فداكار و محترم و فهيم و ديگران را خشن و بي منطق و ... ذكر كنيد در حالي كه در پاسختان هيچ حرف جديدي نزده ايد .
rsrs1380 گفته است :در نهایت توصیه دوستانه به برخی هم تالاری ها:
هرکس ..هرکس ..هرکس حق بیان نظرات خود را دارد حتی اگر رهگذر ساده ای باشد که از کنار ما می گذرد.....حتی اگر همین الان عضو شده باشد.....و وظیفه سایرین کمک به حل دغدغه های ذهنی وی می باشد....تا کم کم تالار به روند عالی خود باز گردد ..هرچند الان هم در همان مسیر در حال حرکت است...
کمی صبور باشید....
آرمان مي گويد : خانم دكتر شما كه به صراحت مي گوييد مخاطب شما بنده نبودم پس چرا به جاي پاسخ دادن به سوال كنجكاو علنا به پاسخ بنده گير داده ايد و بحث در مورد تخصصي بودن تالار را به بيراهه كشانديد بعد ادعا مي كنيد كه بند ه بحث را از مسير اصلي خارج كرده ام در ضمن مگر بنده گفته ام كه كسي حق اظهار نظر ندارد اگر عميق باشيد منظور بنده اين است كه بهتر است كمي منصف باشيم و تمام جوانب را ببنيم و ديد باز و شناخت كافي در مورد مشكلات نظر دهيم و در ضمن شما به چه دليلي در تاپيكي كه موضوعش چيز ديگري است عليه بنده موضع گيري مي كنيد و از لفظ سايرين استفاده مي كنيد در حالي كه يك پاسخ دهند بيشتر وجود نداشت آيا سواد ادبيات نداريد كه از لفظ جمع( سايرين) استفاده مي كنيد يا انساني دو رو و به دور از شجاعت هستيد ؟ آيا شما صلاحيت اين را داريد كه در مورد ديدگاه اشخاص با سطحي نگري خود صحبت كنيد؟ مطمئنا خير و هرگز ! چون در پاسخهاي ديگرتان هم اين سطحي نگري به شدت نمود دارد .
به هر حال اميدوارم موفق باشيد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)