با سلام
ادامه فعالیت تالار همدردی از نظر من یعنی نکته مثبت
اما نکات منفی من با جناب نقاب موافقم که شرایط سیاسی و امتحانات درسی و احتمالا عدم دسترسی به اینترنت یا کاهش سرعت آن در روزهای اخیر نقش به سزایی در رکود فعالیت اعضای تالار داشته و دارد ولی با سارای عزیز هم موافقم که برای تغییر در وضعیت بهترین زمان تصمیم گیری ابتدای راه است ,
اینکه تالار همدردی n تا عضو داره یا n تا پست در روز زده میشه مهم نیست محتوای پست ها حائز اهمیت هست وضعیت کنونی تالار از دیدگاه من شبیه یه دفتر چه یادداشت از نکات خوب روانشناسی و مهارت زندگی هست که هر روز تعدادی صفحه به این دفترچه اضافه میشه فکر نمیکنم این رسالت یک تالار باشه , تالار = مکان بحث و گفتگو , نه مکانی صرفا جهت مطالعه گلچین بهترین نظریه ها , بهترین نظریه ها و نکات و مهارت ها زمانی بهترین هستند که رنگ عمل به خودشون بگیرن و از رو صفحه کاغذ یا epage منتقل بشن به زندگی ما
خیلی خوبه که یه مرجع منسجم واسه این گلچینا وجود داره ولی در وضعیت کنونی تالار فقط کسایی دارن پست میزنند که این نکات رو از حفظن و به بیشترشون عمل کردن و دارن نتیجه اش رو تو زندگیشون میبینند دیگه حرفی واسه گفتن و بحث کردن باقی نمیمونه اگه همینجوری وضعیت ادامه پیدا کنه به کلیشه ای شدن و حرفای تکراری میرسیم
باید به کسایی که میخوان نظریه و ... وارد زندگیشون کنند و به کمک نیاز دارند واسه ادامه راهشون اجازه بدیم که بیان اینجا کمک بخوان بیان اینجا بحث کنند و بیان و باورها و عملکرد ما رو زیر سوال ببرند
نتیجه حرف من :حق عضویت خوبه ولی برای کسی که تجربه کرده که تالار موثره واسه کسی که تالار بهش کمک کرده واسه کسی که یه پست زده و دیده که حداقل یه نفر هست که جوابش رو بده واسش ارزش قائل باشه نظرش حتی اگه غلط باشه واسه دیگران ارزش وقت گذاشتن رو داره ما باید نشون بدیم که حتما لازم نیست کاری انجام بدی تا واسه هم نوعت مهم باشی حتما لازم نیست تا کاری انجام بدی تا خودت رو بتونی ابراز کنی
پیشنهاد من : به کاربران تازه وارد و کاربرانی که قبلا عضو بودند ولی هم اکنون حق عضویت پرداخت نکردند اجازه بدیم یه تعداد پست بزنند(مثلا واسه تازه واردا 20 تا واسه کاربران قدیمی 5 یا 10 تا پست) و طعم شنیده شدن رو براشون یادآوری کنیم بهشون این فرصت رو بدیم که از تشویقات تالار استفاده کنند , واسه جلوگیری از سوء استفاده هم به تعداد پستای یه نام کاریری اکتفا نشه از طریق ip چک بشه و خیلی نظارتهای دیگه که مدیران تالار کاملا بهشون واقفند
شاد باشید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)