؟؟؟
من/اراده/باید/نباید/شاید...؟ هنوز هم ادامه داره؟ آزموده را آزمودن خطاست...
جاهای دیگر را بگردید، تا کی باید وقت تلف کرد برای جستجوی آدرس های غلط؟ مگر ما چند بار زندگی میکنیم؟ آنهم زندگی ای که نمیدانیم کی به پایان میرسد...
وقتی در تو نیست، در من هم نیست. در ما هم نیست
این روزها همه چیز جابجا شده انگاری
ما شده ایم خدا، خدا شده ما...
هیچکس هم تا گرهی نخورده یادش نیست که کی به کی هست، و کی به کی قراره باشه.
مطمئن باش چیزی که تو میخواهی توی دستهای خودت نیست
و همینطور امثال خودت
جای دیگر برو بگرد لطفا...دور نیست،اما غریب هست، خیلی غریب