با سلام
من زنی هستم 26 ساله که تنها 10 ماه است که عروسی کردم . در این مدت همسرم دو با ر مرا از خانه بیرون کرده است . الان هم بیرونم کرده و 2هفته است که سراغی از من نگرفته است . ما با هم همکار هستیم . اختلاف ما بر سر همین وابستگی به خانواده است . او حاضر است توی دهن من بزنه اما به خاطر حرف اشتباه خواهرش هیچ چیزی به او نگوید . حالا من چکار کنم . اگه دیگه سراغم نیاد ؟ من خیلی دوستش دارم خیلی و دلم براش تنگ شده . می ترسم دیگه منو نخواد و ولم کند . چه کار کنم ؟ تا کی صبر کنم ؟ همیشه به من می گفت من خیلی دوستت دارم و نمی توانم ازت دور باشم . دلم برات تنگ می شه اما الان 2 هفته است که محلم نذاشته حتی در اداره هم ...
کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)