به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 شهریور 88 [ 04:22]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,698
    سطح
    38
    Points: 3,698, Level: 38
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    با احترام به نظر همه دوستان
    به نظر من بهتر چیز و موثر ترین تو زندگی زناشویی اینه که چه زن و چه مرد،این رئ به فهمن که
    1.از زندگی مشترک چی میخوان
    تو زندگی هست که مردی توقع یک جانبه از زنش برای تامین مالی داشته باشه؟
    2.هر کسی باید وظیفه خودش رو تو زندگی زناشویی بدونه
    من به عنوان یه مرد با توجه به طرز فکر جامه ما نسبت به شاغل بودن زن ها ، وظیفه خودم میدونم که برای تامین مخارج زندگیم باید کار کنم و چون همسرم رو عاشقانه دوست دارم به امید ساختن یه زندگی عالی تر باهمسرم تمام تلاش خودم رو میکنم
    و در کنار اون هم همسرم شرایط من و همین طور هدف من رو از کار کردن میفهمه و میدونه که مهدی همه تلاش رو داره میکنه که یه زندگی عالی برای جفتمون درست کنه ولی ممکنه شوهرش بعضی جاها زمین بخوره و این دلیلی برای اختلاف نیست بلکه دلیلی واسه عشق بازیه اینطوری که همسرم با همه عشقش به من دوباره تکیه گاه من میشه واسه ساختن زندگی دوبارهبه حرفش با محبتش باقناعتش با سنگ صبوریاش کمکم میکنه
    این یک زندگی ارمانی با طرز فکر مثبته

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    امیدوارم منم به اون بلوغفکری رسیده باشم
    خوش به حال همسرتون
    خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    امیدوارم منم به اون بلوغفکری رسیده باشم
    خوش به حال همسرتون
    خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahdi_11913 تشکرکرده است .

    mahdi_11913 (سه شنبه 01 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید
    توسط فرخ رو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 96, 11:41
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  4. قربانیان بی وفایی کوتاه نیایید!
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 مهر 92, 13:09
  5. احساس من ( دوست داشتن یا یه هوس زود گذر ؟ )
    توسط .Ghost. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 17:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.