با احترام به نظر همه دوستان
به نظر من بهتر چیز و موثر ترین تو زندگی زناشویی اینه که چه زن و چه مرد،این رئ به فهمن که
1.از زندگی مشترک چی میخوان
تو زندگی هست که مردی توقع یک جانبه از زنش برای تامین مالی داشته باشه؟
2.هر کسی باید وظیفه خودش رو تو زندگی زناشویی بدونه
من به عنوان یه مرد با توجه به طرز فکر جامه ما نسبت به شاغل بودن زن ها ، وظیفه خودم میدونم که برای تامین مخارج زندگیم باید کار کنم و چون همسرم رو عاشقانه دوست دارم به امید ساختن یه زندگی عالی تر باهمسرم تمام تلاش خودم رو میکنم
و در کنار اون هم همسرم شرایط من و همین طور هدف من رو از کار کردن میفهمه و میدونه که مهدی همه تلاش رو داره میکنه که یه زندگی عالی برای جفتمون درست کنه ولی ممکنه شوهرش بعضی جاها زمین بخوره و این دلیلی برای اختلاف نیست بلکه دلیلی واسه عشق بازیه اینطوری که همسرم با همه عشقش به من دوباره تکیه گاه من میشه واسه ساختن زندگی دوبارهبه حرفش با محبتش باقناعتش با سنگ صبوریاش کمکم میکنه
این یک زندگی ارمانی با طرز فکر مثبته
خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیمنوشته اصلی توسط گل مریم
خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیمنوشته اصلی توسط گل مریم










علاقه مندی ها (Bookmarks)