چه افكاري در پس چهره هامون داريم كه همه منتهي مي شه به كمال خدايي نمي دونم فقط من اينطورم يا ... وقتي پست هاي اين تاپيك رو مي خونم به صداقتي كه لابلاي هر واژه و كلامي نهفته رنگ مي بازم و لبخندكي مي زنم به وسعت دل دوستاني كه نمي شناسمشان
تشکرشده 59 در 40 پست
چه افكاري در پس چهره هامون داريم كه همه منتهي مي شه به كمال خدايي نمي دونم فقط من اينطورم يا ... وقتي پست هاي اين تاپيك رو مي خونم به صداقتي كه لابلاي هر واژه و كلامي نهفته رنگ مي بازم و لبخندكي مي زنم به وسعت دل دوستاني كه نمي شناسمشان
N.DELNAZ (جمعه 05 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)