سلام
محبت خیلی خوبه، اما اگه بی موقع باشه، باعث می شه آدم احساس اسارت کنه!
فکر می کنم دوست شما در همچین وضعیتی گرفتار شده. فضای لازم رو برای تصمیم گیری قاطع نداره. و چیزیکه آزارش می ده آگاهیش از این وضعیتشه.
یعنی سوالی که مدام تو ذهنش تکرار می شه اینه که: من "خودم" سارا رو می خوام، یا این خواست اونه که داره منو جذب می کنه؟؟
این ابهام باعث می شه که برخوردهاش با شما ضد و نقیض باشه.
البته این نظر من بود. که اگه درست باشه، راه حل اینه که شما بهش فضای لازم رو بدید که خودش اقدام کنه. یعنی کنار بکشید تا اون حس کنه که داره بسمت بدست آوردن آرزوهای خودش پیش می ره، نه آرزوهای شما!
ابراز عشق رو بذار برای بعد از ازدواج خانومم. الان فقط منطق، شناخت ویژگیهای اخلاقی، و انتخاب آگاهانه!
موفق باشید.
در ضمن یه search در مورد اخلاقیات آقایون خیلی بهتون کمک خواهد کرد که درست محبت کردن به یک مرد رو یاد بگیرید.
محبت کردن یک فن هستش که نیاز به یادگیری داره. مخصوصا اگه طرفت از جنس مخالف باشه!










علاقه مندی ها (Bookmarks)