سلام مهسا
به نظر اين حقير
دوران نامزدي دوران بدي است ولي همه ميگويند دوران خوبي است
دوران نامزدي دوران كشمكشها بين رفتارهاي زن و مرد است
هر كسي دوست دارد شرطي را براي همسرش تعيين كند
ولي اينها در زندگي مشترك به تعادل ميرسد
باتشكر وم
تشکرشده 60 در 42 پست
سلام مهسا
به نظر اين حقير
دوران نامزدي دوران بدي است ولي همه ميگويند دوران خوبي است
دوران نامزدي دوران كشمكشها بين رفتارهاي زن و مرد است
هر كسي دوست دارد شرطي را براي همسرش تعيين كند
ولي اينها در زندگي مشترك به تعادل ميرسد
باتشكر وم
wem (چهارشنبه 15 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)