دوست عزیز این تصمیم یعنی آینده تو ، زندگیت و فرزندت اینه که اظهار نظر ما واقعا کار سختیه ولی من خودم در هیچ شرایطی حاظر نیستم برای ادامه زندگی از ایران برم مشکلات همه جا هست خوبیها هم همه جا هست باید هر دو رو توی ترازو بذاری ببینی کدوم طرف سنگین تره این طور ی نیست که اینطرف همه سختی و بدی باشه و اونور همه راحتی و آسایش باید علایقت و وابستگیهات رو ببینی آیا میتونید از همه اینها جدا بشید ضمن اینکه عزیزم تو به هیچ عنوان از کسی که بابت درست کردن ویزای شما قراره پول بگیره نباید انتظار داشته باشید از مشکلات اونجا برات بگه اون حتما میگه تا یک هفته کارتون درسته حقوقتون ماهیانه خداد هزار دلاره و .... چون باید شما رو مشتاق کنه ولی واقعیت رو باید از زبون اونهایی که سالها اونجا بودند بشنوی
عزیزمن هدفت رو از زندگی پیدا کن و به دنبال اون باش نمیخوام توی دلت رو خالی کنم فقط منظورم اینه که تصمیم منطقی و بر اساس عقل و با اطلاعات کامل بگیرید نه اینکه فقط به دلیل یک تصور یک عمر تلاشتون رو به باد بدید
از شوهرت بخواه تحقیق کنه و بدون اعمال سلیقه شخصی و بر اساس اطلاعات کامل تصمیم بگیره بهش اطمینان بده همه جا پشتیبانشی ولی ازش بخواه به عنوان ناخدای این کشتی از طوفانی نبودن این اقیانوس مطمئن بشه والا خودش شما و تمام سرمایتون توی این طوفان از دست میره اینجا دیگه دل به دریا زدن صلاح نیست
معذرت میخوام پرحرفی کردم امیدوارم درست ترین تصمیم زندگیتو بگیری








علاقه مندی ها (Bookmarks)