ازت ممنونم قلب سپید امیدوارم هر جا هستی شاد و موفق باشی.
راست میگی من اول باید از این احساسی که پیدا کردم رها بشم تا با روحی آزاد بتونم در مورد این موضوع تصمیم بگیرم.جاش اینجا نیست اما تصمیم گرفتم دوباره به همسرم علاقه مند بشم تا حالا فقط ازش فرار میکردم و به خودم اجازه نمیدادم در موردش مثبت فکر کنم چند روز پیش یه دفعه متوجه شدم که خیلی وقته حتی چهره همسرمو ندیدم چه برسه به درونش!
راستی متاسفانه این شانس رو ندارم که قبل از مهاجرت به سفر به اونجا برم،نمیدونید چطور میتونم در موردش تحقیق کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)