آهو جان از مطالبتون متشکرم .تعارض همیشه بد نیست عاملی برای رشد هم است حتی در بعضی شرکت ها تعارض را خودشون تزریق می کنند برای امادگی کارمند ها
تشکرشده 115 در 67 پست
آهو جان از مطالبتون متشکرم .تعارض همیشه بد نیست عاملی برای رشد هم است حتی در بعضی شرکت ها تعارض را خودشون تزریق می کنند برای امادگی کارمند ها
برای کسی که ایمان دارد هیچ چیز غیر ممکن نیست .فقط کافیست ایمان داشته باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)