زمانی که از بین هزاران تنیس باز به عنوان بهترین آنها معرفی شدم نگفتم خدایا ! چرا من ! و حالا که در بدترین بیماری هستم نمیگویم چرا من ...
واقعا از این حرف خیلی مطلب دسگیر آدم میشه
ممنون
تشکرشده 114 در 77 پست
زمانی که از بین هزاران تنیس باز به عنوان بهترین آنها معرفی شدم نگفتم خدایا ! چرا من ! و حالا که در بدترین بیماری هستم نمیگویم چرا من ...
واقعا از این حرف خیلی مطلب دسگیر آدم میشه
ممنون
fafa1360 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)