سلامنوشته اصلی توسط .:TVM:.
.:TVM:. گل خوبی پسر خوشگل؟تاپیکه منه آقا شما تموم می کنی؟:D
اشکال نداره منم موافقم چون راستشو بخوای جوابمو گرفتماما اگه دوستان بخوان هم با ادامش مشکلی ندارم.
از همه ی عزیزان شرکت کننده نهایت تشکر رو دارم.
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()







تاپیکه منه آقا شما تموم می کنی؟:D
اما اگه دوستان بخوان هم با ادامش مشکلی ندارم.


علاقه مندی ها (Bookmarks)