می نوشتم:
اگر احترامی هم در میان باشد وظیفه ماست نه شما...ما کوچکتریم از شما..
پس مخلص شما....
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
می نوشتم:
اگر احترامی هم در میان باشد وظیفه ماست نه شما...ما کوچکتریم از شما..
پس مخلص شما....
حسین پور (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
چه جالب :
این chalenge استار و نقاب خیلی جالبه:
من می نوشتم...
حکایت بارانی بی امان است این گونه که من دوستت می دارم....
تشکرشده 2,462 در 461 پست
مي نوشتم :
به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیتهای ظاهریت .
آرمان 26 (چهارشنبه 24 تیر 88)
تشکرشده 673 در 178 پست
می نوشتم:
همین که فرصتی شد یاد من باش
روزن (چهارشنبه 23 اردیبهشت 88)
تشکرشده 191 در 101 پست
می نوشتم: خدا همیشه یار ویاورت باشد
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...
rose (چهارشنبه 23 اردیبهشت 88)
تشکرشده 79 در 52 پست
سلام
نمي دونم بستگي داره جواب سوال شما بسته به ديد افراد از كساني كه جلوترن داره ولي شايد:
خدايا تا اينم نرفته اربابم ظهور كنه!!! (اين كلي معني داره فقط معنيه ظاهريش رو نبينيد لطفا!)
موفق و شاد باشيد.
ياعلي![]()
تشکرشده 121 در 55 پست
انرژی خود را صرف فضولی در امور دیگران نکنید. :D
تشکرشده 6 در 4 پست
مي نوشتم خيلي بي معرفتي
mardomak (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
موفق باشي
تشکرشده 77 در 52 پست
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به من که چیزی برای دیگرون بنویسم برای خودم برای دل خودم برای ذهن خودم برای زندگی خودم می نویسم شاید از عدم به آدم برسم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)