سلام دوست عزیز
چه ورزشی دوست دارین.اصلا اهل ورزش هستین یا نه و چی؟
رشته و مدرک تحصیلی؟
شغل؟مجرد یا متاهل؟
شغل و محل کار؟
بزرگترین هدف زندگی؟
ی نصیحت سازنده به من؟
تشکرشده 114 در 77 پست
سلام دوست عزیز
چه ورزشی دوست دارین.اصلا اهل ورزش هستین یا نه و چی؟
رشته و مدرک تحصیلی؟
شغل؟مجرد یا متاهل؟
شغل و محل کار؟
بزرگترین هدف زندگی؟
ی نصیحت سازنده به من؟
تشکرشده 375 در 164 پست
خدايي من اينهمه سوال پرسيده بودم ازتوننوشته اصلی توسط fafa1360
(شوخي)
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام به همه باز پرس های صندلی داغ و سایه ماه
بزرگترین پست دنیا که دوست داری از ان تو بشه چیه؟
دوست داشتی مدیر همدردی باشی؟
اگه اره چرا اگه نه چرا؟
اگه بودی چکار میکردی ؟
یه ایده نو درباره تالار ارائه میدی؟
متشکرم![]()
کنجکاو (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
تشکرشده 64 در 25 پست
سلام.
شیرینترین و تلخترین لحظه زندگیتون؟
تا حالا عاشق شدین؟
بزرگترین درسی که از زندگی گرفتین؟
بامزه ترین جوکی که تا حالا شنیدین؟
موفق و سربلند باشید.
eferia (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
تشکرشده 114 در 77 پست
خودمون محتاج نصيحتيم برادر ولي بعنوان يه دوست ميگم صداقت خوبه نه حماقت ??????
![]()
fafa1360 (جمعه 25 اردیبهشت 88)
تشکرشده 375 در 164 پست
ارادتمنديم كنجكاو عزيزنوشته اصلی توسط کنجکاو
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
sayehhaye_mah (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
تشکرشده 114 در 77 پست
صداقت خوبه نه حماقت??????????????????????????????????
fafa1360 (جمعه 25 اردیبهشت 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
نظرت در مورد این عکس چیه؟؟
و همین طور این عکس؟؟
دوست داری 100 ساله بشی؟چرا؟
نظرت در مورد تعامل اجتماعی چیه؟
دوست داری یه .ویلا داشته باشی؟
کنجکاو (جمعه 25 اردیبهشت 88)
تشکرشده 48 در 27 پست
من تکواندو کار می کنمنوشته اصلی توسط fafa1360
صنایع دستی خوندم
مجردم
من جواهر سازم و کارگاه دارم ...
هدفم در حال حاضر بیشتر کاریه . خیلی دوست دارم یک آتلیه هنری داشته باشم ...
[size=medium]...هر که فکر کند همه میوه ها در همان وقت می رسند که توت فرنگی ، از انگور چیزی نمی داند.. paracelsus [/size]
تشکرشده 375 در 164 پست
نوشته اصلی توسط eferia
نوشته اصلی توسط کنجکاو
دوست عزیز فافا من منظور خاصی از بیان این جمله نداشتم به خود نگیرید و ناراحت نشید فقط یه جمله دوستانه و عاشقانه برای دوستان از زبان خداوند که هرگز حماقتهامونو به جای شهامت و یا صداقت نگذاریم با اینحال اگر رنجیدید ببخشید
این روزها لحظاتی را دوباره دارم تجربه می کنم که سالها ازش دور بودم و در کسوت معشوقگی این از خودباختگی ها عادی است ای کاش می دونستید که خداوند عاشق ماست و این عشق می تونه ما رو به هر جایی که می خواهیم برسونه به شرطی که باهاش صادق باشیم و بگذاریم دوستمان داشته باشه و راه درست را همیشه بهمون نشون بده و در اون گام برداریم
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
sayehhaye_mah (جمعه 25 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)