مامي جان اول از هر چيز اين اصل رو بپذير كه خودت رو بيش از هر كسي دوست داشته باشي اين از خودخواهي آدما نيست بلكه وقتي كسي خودش رو بيش از سايرين دوست داشته باشه اونوقته كه مي تونه به ديگرون هم اهميت بده و ارزش واقعي اشون رو درك كنه
باز هم باهاش حرف بزن خلاصه و مفيد گيجش نكن واضح خواسته هات رو بگو
اما مامي يه مسئله : اگر تو هم پاي درد و دل همسرت بشيني مي بيني اون طور كه اون دوست داره نيستي اين تنها به دليل اختلاف فكري و سليقه اي است خودت رو درگير حواشي نكن بهتره به جاي اينكه فكر كني چي بهتره چي كار كنم كه بيشتر به دل همسرم بشينه به كار خودت برس و اونچه خواسته معقول خودته مي بيني كه اونطوري به هر دوتون بيشتر خوش مي گذره مي گي نه نيگاه كن
به حرف هاي بلووم عزيز خيلي فكر كن
اما نه اونطور كه يك جانبه باشه به عمق جملات نگاه كن










علاقه مندی ها (Bookmarks)