به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    خانمی شما می خواهید مهاجرت کنید یا برای ادامه تحصیل از ایران خارج بشید؟
    اول باید این موضوع رو روشن کنید
    اگر قصدتون مهاجرته از چند نفر که توی کشوری که می خواهید اقامت بگیرید زندگی می کنن جویای شرایط و وضعیت زندگی بشید و براساس شرایط روحی و توانایی مالیتون و اهداف زندگیتون می تونید به نتیجه برسید
    اگر قصدتون تحصیل در خارج از ایران هست با چند نفر از کسانی که در رشته مد نظرتون تحصیل کردن و تجربیاتی که دارن موضوع رو موشکافی کنید و گلوریا جان شما چه در ایران و چه خارج از ایران باید پایه های زندگیتون رو سالم و قوی نگه دارید چرا می گید به شوهرتون اعتماد ندارید؟چرا به توانایی و قدرت خودتون شک دارید؟ اگر توانایی دارید خب دارید ندارید هم ندارید ولی این جمله که نمی دونم می تونم از پسش بربیام غلطه
    عزیزم خواهر بزرگوار من قبل از اینکه به تغییر مکان فک کنید به این فک کنید که رابطتون رو استحکام ببخشید به شوهرتون اعتماد به نفس رو برگردونید هر دوتون به آرامش برسید تا بتونید در هر تصمیمی همفکر و با تدبیر و دور اندیشی اقدام کنید
    وکیلها اینجور مواقع به فکر جیب خودشونن زیادی به حرفهای اونها اعتماد نداشته باشید
    و به زندگی (چه یه مدت چه برای همه عمرتون) بدترین وضعیتها رو در نظر بگیرید و با این دید از کشور خارج بشید
    من هم چند روزی بیشتر مهمان در ایران نیستم ولی رفتنم به خارج از ایران با دلایل خاصیه و تا وقتی که کشور مقصدم رو ندیده بودم اصلا به رفتن به اونجا تصمیمی نگرفتم
    شوهرت نمی تونه بره شما که می تونید برید اینکار رو شما بکنید از قدیم می گن شنیدن کی بود مانند دیدن

  2. 2 کاربر از پست مفید قلب سپید تشکرکرده اند .

    قلب سپید (جمعه 25 اردیبهشت 88)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 تیر 88 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1387-12-13
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,511
    سطح
    37
    Points: 3,511, Level: 37
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    ازت ممنونم قلب سپید امیدوارم هر جا هستی شاد و موفق باشی.
    راست میگی من اول باید از این احساسی که پیدا کردم رها بشم تا با روحی آزاد بتونم در مورد این موضوع تصمیم بگیرم.جاش اینجا نیست اما تصمیم گرفتم دوباره به همسرم علاقه مند بشم تا حالا فقط ازش فرار میکردم و به خودم اجازه نمیدادم در موردش مثبت فکر کنم چند روز پیش یه دفعه متوجه شدم که خیلی وقته حتی چهره همسرمو ندیدم چه برسه به درونش!
    راستی متاسفانه این شانس رو ندارم که قبل از مهاجرت به سفر به اونجا برم،نمیدونید چطور میتونم در موردش تحقیق کنم؟

  4. #23
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    بدون اينكه سفري به اروپا داشته باشي حتي به كانادا و آمريكا هم نرو . همسرت قبلا مسافرت خارج از كشور داشته ؟!

    ترا به خدا دنبال سراب نباشيد . من بيشتر از يك ماه نمي توانم آن طرفها دوام بياورم . حتي وقتي كه كاملا مطمئنم كه سفرتفريحي است و به خانه بر مي گردم . خيلي مسائل هست كه انسان را ناراحت مي كند


    به حرفهاي قلب سپيد خوب توجه كن . به نظر من هم شما بايد روي روابط خودتان با همسرتان كار كنيد . اگر فرك كرده ايد آنجا پول ريخته اند تا شما برويد و پارو كنيد اشتباه محض است . ايران بهترين كشور ي است كه با تايم كاري كم پول مي توان در آورد و آن هم چه كار كردني ( تفريح - وقت كشي و...)

  5. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (شنبه 26 اردیبهشت 88)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 تیر 88 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1387-12-13
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,511
    سطح
    37
    Points: 3,511, Level: 37
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    قضیه سر پول چمع کردن تنها نیست مسئله اینه که شوهرم میگه میخوام جایی باشم که بهم اجازه میدن از تواناییهام استفاده کنم.
    راستشو بخواید قبلا فکر میکردم میتونم از ایران برم اما الان نه!!
    شوهرم خسته است و فکر میکنه با چنین کاری میتونه زندگیشو بهتر کنه.این چند سالی که با هم زندگی کردیم پر از مشکلات بود چه مالی و چه عاطفی و...تا حدی که الان من از خودم میپرسم چه هدفی تو زندگی داری؟و هیچ جوابی براش پیدا نمیکنم.
    احساس ضعف می کنم ،نمیتونم شوهرمو متقاعد کنم ،نمی تونم باهاش حرف بزنم.چند روز پیش فقط بهش گفتم نگرانم ،نمیدونید چقدر بهم ریخت .بهم میگه من یه کوه میخوام که بهش تکیه کنم،مثل یه دوربین روی تمام رفتارهام زوم کرده و از کوچکترین احساس ضعفی ایراد میگیره!!!!!
    الان داریم با هم به کلاس ielts میریم .نگرانم تمام سرمایه ای رو که با خون دل جمع کردیم راحت به باد بده.
    راهنماییم کنید با شوهرم چطور صحبت کنم که تاثیر گذار باشه.

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 اردیبهشت 88 [ 10:59]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    من هم بانظرات آنی و قلب سفید موافقم حتما قبل از رفتن تحقیقاتتون رو کامل کنید

  8. کاربر روبرو از پست مفید شهامت1 تشکرکرده است .

    شهامت1 (شنبه 26 اردیبهشت 88)

  9. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    دوست عزیز این تصمیم یعنی آینده تو ، زندگیت و فرزندت اینه که اظهار نظر ما واقعا کار سختیه ولی من خودم در هیچ شرایطی حاظر نیستم برای ادامه زندگی از ایران برم مشکلات همه جا هست خوبیها هم همه جا هست باید هر دو رو توی ترازو بذاری ببینی کدوم طرف سنگین تره این طور ی نیست که اینطرف همه سختی و بدی باشه و اونور همه راحتی و آسایش باید علایقت و وابستگیهات رو ببینی آیا میتونید از همه اینها جدا بشید ضمن اینکه عزیزم تو به هیچ عنوان از کسی که بابت درست کردن ویزای شما قراره پول بگیره نباید انتظار داشته باشید از مشکلات اونجا برات بگه اون حتما میگه تا یک هفته کارتون درسته حقوقتون ماهیانه خداد هزار دلاره و .... چون باید شما رو مشتاق کنه ولی واقعیت رو باید از زبون اونهایی که سالها اونجا بودند بشنوی
    عزیزمن هدفت رو از زندگی پیدا کن و به دنبال اون باش نمیخوام توی دلت رو خالی کنم فقط منظورم اینه که تصمیم منطقی و بر اساس عقل و با اطلاعات کامل بگیرید نه اینکه فقط به دلیل یک تصور یک عمر تلاشتون رو به باد بدید
    از شوهرت بخواه تحقیق کنه و بدون اعمال سلیقه شخصی و بر اساس اطلاعات کامل تصمیم بگیره بهش اطمینان بده همه جا پشتیبانشی ولی ازش بخواه به عنوان ناخدای این کشتی از طوفانی نبودن این اقیانوس مطمئن بشه والا خودش شما و تمام سرمایتون توی این طوفان از دست میره اینجا دیگه دل به دریا زدن صلاح نیست
    معذرت میخوام پرحرفی کردم امیدوارم درست ترین تصمیم زندگیتو بگیری

  10. کاربر روبرو از پست مفید fatima-v تشکرکرده است .

    fatima-v (شنبه 26 اردیبهشت 88)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 تیر 88 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1387-12-13
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,511
    سطح
    37
    Points: 3,511, Level: 37
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    تو این قضیه من فکر نمی کنم بتونم کاری کنم چون شوهرم فقط میخواد در جهت مهاجرت بهش کمک کنم و من چون دلیل قانع کننده ای ندارم باید ادامه بدم.
    نمیتونم بهش بگم چون من این احساسو دارم نباید بریم.نمیتونم بهش بگم تو ایران بازم تلاش کن چون تلاشهاشو دیدم غیر از اونها هم راه دیگه ای واقعا به ذهنم نمیرسه.به خودم میگم تو اگه امنیت میخواستی نباید با یه مرد بلند پرواز ازدواج میکردی. کاش این نگرانی ها دست از سرم برمیداشت...
    از همتون ممنونم

  12. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    نمي شه بريد ولي يه راهي هم براي بازگشت بگذاريد مثلا يه دوره 2-3 ساله اگر شرايط رو تونستي تحمل كني و به مقصودتون رسيديد كه موندگار بشيد وگر نه شرايط رو طوري فراهم كنيد كه بازگشتتون راحت باشه يه جورايي به خودتون يه مأموريت چند ساله بديد سال اول ممكنه سخت بگذره (چه عاطفي و ...) اما كم كم رو به رشد مي ريد
    و يه چيز ديگه روز اولي كه همسرم مي گفت مي خواد شركت بزنه اولين چيزي كه توي ذهنم اومد منشي و دردسر و.. بود اما حالا بعد از چند سال از افكار نادرست خودم لجم مي گيره
    يه چيز رو باور كن اگر همسرت بخواد بي بند و بار بشه توي يه روستاي كوچك هم كه بگذاريش كار خودش رو مي كنه سعي كن خوشبين باشي
    ايران كشور خوبيه اما راه براي پيشرفت عموم مردم بسته است من كاملا به اين معتقدم موفق باشي

  13. کاربر روبرو از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده است .

    N.DELNAZ (دوشنبه 28 اردیبهشت 88)

  14. #29
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    عزيزم تصميم ندارم چيزي به شما بگويم كه غير واقعي باشد

    اما يك سوال

    آيا همسر شما از طرف دستگاه هاي دولتي در فشار و خطر است ؟! آيا امنيت جاني ندارد ؟! آيا امنيت شغلي ندارد ؟آيا ممنوع الكار است ؟!آيا ممنوع الخروج است ؟! آيا ممنوع القلم است ؟! آيا بر حسب باورها و نوع تفكر به زندان افتاده و يا خطر زنداني شدن دارد ؟!زندگي من نمونه اي كامل از مجموع موارد بالاست ولي مانده ايم .

    در همين ايران كم انسانهاي موفق داريم كه كارشان را مي كنند البته درست كارشان را انجام مي دهند و به نتيجه هم مي رسند .

    در غرب خبري نيست شايد براي جوانها جاي خوبي براي رشد باشد ولي ايران چي ؟! چه بلايي به سر ايران مي آيد ؟!.
    فرار مغزها همين بلايي است كه سر اين مملكت آمده .

    عزيزم تصميم ندارم چيزي به شما بگويم كه غير واقعي باشد

    اما يك سوال

    آيا همسر شما از طرف دستگاه هاي دولتي در فشار و خطر است ؟! آيا امنيت جاني ندارد ؟! آيا امنيت شغلي ندارد ؟آيا ممنوع الكار است ؟!آيا ممنوع الخروج است ؟! آيا ممنوع القلم است ؟! آيا بر حسب باورها و نوع تفكر به زندان افتاده و يا خطر زنداني شدن دارد ؟!زندگي من نمونه اي كامل از مجموع موارد بالاست ولي مانده ايم .

    در همين ايران كم انسانهاي موفق داريم كه كارشان را مي كنند البته درست كارشان را انجام مي دهند و به نتيجه هم مي رسند .

    در غرب خبري نيست شايد براي جوانها جاي خوبي براي رشد باشد ولي ايران چي ؟! چه بلايي به سر ايران مي آيد ؟!.
    فرار مغزها همين بلايي است كه سر اين مملكت آمده .

  15. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (دوشنبه 28 اردیبهشت 88)

  16. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک روز نمیشه بدون مشکل باشم!؟

    خواهر گلم
    با خودت رو راست باش
    می خوای مهاجرت کنی؟
    جواب این سئوال از هر موضوع و سئوال دیگه ای مهمتره
    این راهی که شما می خواهید برید همانطور که خودتون هم بهش اشاره کردید یه راه تقریبا بی برگشته اگر موفق شدید که خیلی خوبه و نیمه پر لیوانه ولی اگر شکست بخورید چی؟ نیمه خالی لیوان رو ببینید
    فیلم "زن دوم" رو نگاه کنید کاری از تهمینه میلانی هست فیلم حول محور تصمیم انسانها و نتایج تصمیماتشون می چرخه
    شما مجبور به هیچ کاری نیستید که با گفتن کلمه مجبور موقعیتهای خوب رو از دست خواهید داد و مطمئن باشید هر کاری رو با این کلمه انجام بدید چه موندن در ایران و چه مهاجرت به شکست منتهی میشه این تجربه من بوده از تجربیات دیگران استفاده کنید
    یه راههایی تو ذهنم هست ولی اول باید جواب سئوالی رو که ازتون پرسیدم رو بدید
    می خوای مهاجرت کنی؟

  17. کاربر روبرو از پست مفید قلب سپید تشکرکرده است .

    قلب سپید (دوشنبه 28 اردیبهشت 88)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. نامزدم عصبیه..روز به روز مشکلاتومن بیشتر میشه
    توسط dokhtare_asemoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 تیر 92, 18:39
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 08:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.