RE: هر شب و هر شب....
عزيز گلم
مگه نمي گي كه عاشق شوهرتي ... عشق هرگز درش كينه جايي نداره دلگيري معنايي براش نداره ... اگه واقعا از صميم قلبت همسرت رادوست داري و بهش اعتماد داري پس بخاطر اين عشق سعي كن همه چيز را به خاك فراموشي بسپاري و روي گذشته اسرار نكني شما يه همسر خوب داري و يه ني ني كه بايد زندگي رو با اونها قسمت كني به خودت ارزش بيشتري بده و به سلامتي خودت و اونها فكر كن و بدون كه اگر ستونهاي يه خانه محكم نباشه سقف را نگه نمي داره پس خيلي دقت كن و صد البته كه موفق مي شي بر اين احساس فائق بشي
توكل بر خدا هميشه دلگرم كننده است
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)